۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
به سایت منطقه ۳ شهرداری رشت خوش آمدید.
معاون حمل نقل و امور زیربنایی منطقه سه شهرداری رشت عنوان کرد: انعقاد 17 قرارداد عمرانی و ترافیکی در 9 ماه نخست امسال/اجرای 10 هزار تن آسفالت در معابر منطقه سه 1399/10/10
معاون حمل نقل و امور زیربنایی منطقه سه شهرداری رشت عنوان کرد: انعقاد 17 قرارداد عمرانی و ترافیکی در 9 ماه نخست امسال/اجرای 10 هزار تن آسفالت در معابر منطقه سه

به گزارش واحد ارتباطات منطقه سه شهرداری رشت، سید امیر شکوهی راد معاون حمل نقل و امور زیربنایی منطقه سه شهرداری رشت اقدامات حوزه های عمران و ترافیکی شهرداری منطقه سه را در 9 ماه نخست امسال تشریح کرد.

 

وی با اشاره به اینکه سی و یک مورد استعلام پروژه عمرانی و ترافیکی از ابتدای سال تا پایان آذر( در حدود معاملات متوسط و دو مناقصه در حدود معاملات عمده) در منطقه سه انجام شده است، بیان داشت: ارزش ریالی استعلامات انجام شده بیش از 85 میلیارد ریال است.

 

شکوهی راد از انعقاد 17 قرارداد عمرانی و ترافیکی در 9 ماه نخست امسال در منطقه سه شهرداری خبر داد و افزود: مبلغ قرارداهای منعقد شده بیش از 66 میلیارد ریال است.

معاون حمل نقل و امور زیربنایی منطقه سه شهرداری رشت لوله گذاری و جمع آوری آب های سطحی، ترمیم نوار حفاری،پیاده روسازی و اجرای جدول تعریض سرچشمه، اصلاح هندسی و ترافیکی، مرمت و بازسازی ساختمان ناحیه سه منطقه سه،احداث و رنگ آمیزی سرعتگاه و ...را از جمله اقدامات حوزه عمرانی و ترافیکی منطقه سه شهرداری برشمرد.

 

شکوهی راد همچنین از اجرای نزدیک به 10 هزار تن آسفالت در معابر منطقه سه با مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری در 9 ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان آسفالت شامل زیرسازی،روکش،لکه گیری آسفالت و ترمیم نوارهای حفاری بوده است.
 
 
تعداد بازدید: 242
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal