۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
به سایت منطقه ۳ شهرداری رشت خوش آمدید.
هشتمین جلسه کارگروه تخلفات ساختمانی با موضوع آگاه سازی شهروندان در خصوص تخلفات ساختمانی 1399/07/08
هشتمین جلسه کارگروه تخلفات ساختمانی با موضوع آگاه سازی شهروندان در خصوص تخلفات ساختمانی

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری رشت خبر داد:

هشتمین جلسه کارگروه تخلفات ساختمانی با موضوع آگاه سازی شهروندان در خصوص تخلفات ساختمانی

جلسه کارگروه تخلفات ساختمانی با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان در خصوص تخلفات ساختمانی با حضور مدیران و کارشناسان معاونت شهرسازی و معماری و مناطق شهرداری رشت در دفتر معاونت شهرسازی بر گزار گردید.

نینا پنجه ای، مدیریت هماهنگی و نظارت بر ساخت و سازها، بر داشتن شهری زیبا و بدون تخلف، به خصوص در کلانشهرهایی مانند شهر رشت که گردشگری در آنها رونق دارد تاکید کرد و افزود: آگاه نبودن شهروندان از تخلفات شهری، زیبایی شهر را دچار اخلال کرده و موجب آسیب‌رسانی به شهر و تهدید سلامت اجتماعی می شود و معضلات و مشکلات عدیده‌ای را پدید می آورد.

وی در ادامه افزود؛ درمقوله آموزش شهروندی باید با جدیت وارد عمل شد و آموزش‌های مختلف تخصصی و عمومی را ارائه کرد. در این خصوص باید حقوق شهروندی را از طریق بروشورها و روابط عمومی های شهرداری و تعامل با صدا و سیما اطلاع‌رسانی کرد تا شهروندان به حقوق خود آگاه شوند و در شهر کمتر با تخلفات ساختمانی مواجه گردیم وباید در فرهنگسرا و مدارس دوره‌های آموزشی ویژه شهروندان و دانش آموزان برگزار کنیم،

در پایان اعضای جلسه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیگیری و استمرار جلسات تا رسیدن به هدف مورد نظردر دستور کار شهرداری قرار گرفت.


 
تعداد بازدید: 1287
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal