۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
به سایت منطقه ۳ شهرداری رشت خوش آمدید.
برای جلوگیری از اخلال در نظم مناطق
 
براساس بررسي هاي بعمل آمده يكي از مشكلاتي كه مناطق با آن روبرو هستند مراجعه اشخاص غير از صاحبان املاك از جمله بنگاه داران و دفاتر فني براي انجام امور مربوط به ساخت دريافت بلامانع جواب استعلام و ...است كه اين مراجعات باعث ازدحام در منطقه برخوردهاي توهين آميزو بعضا درگيري با همكاران و اخلال در نظم را موجب مي شود . از اينرو پيشنهاد ميشود به نحو مقتضي موارد زیر در مناطق پنجگانه اجرا شود
 
هرگونه جوابگویی فقط به مالک یا وکیل رسمی او - با ارائه وکالت نامه رسمی- صورت پذیرد
 
هنگام ثبت درخواست مدت جوابگویی به اطلاع مودی رسانده شود. تجربه استفاده از پیام کوتاه در منطقه سه توصیه می شود
 
شهرداران و معاونین مناطق نظارت لازم بر سیر رسیدگی بر پرونده ها را اعمال نمایند
 
در روند استقرار اتوماسیون اداری در شهرداری مرکز و مناطق تسریع شود 
 
 
1393/01/06
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal